Ingrid Manasse

Ingrid ManasseIn mijn werk als trainer en coach nodig ik mensen uit om op een nieuwe manier te kijken naar zichzelf en hun (werk-) omgeving. Mijn doel is om mensen te laten ervaren dat zij zelf het verschil kunnen maken.
Hen te leren om anders om te gaan met lastige situaties, moeilijke klanten, verschillende collega’s…
Mijn passie is om mensen te leren hun kwaliteiten te ontdekken en – nog belangrijker – om deze kwaliteiten in te zetten. Om zo meer plezier en minder spanningen te beleven in werk en in persoonlijke omgeving.
Ook in de Service Management trainingen (ITIL®: ITILv2, ITILv3) die ik kan verzorgen komen bovenstaande aspecten terug.
Ik richt mij op bedrijven die resultaat boeken door het beste uit hun mensen te halen. En op particulieren die het beste uit zichzelf willen halen.

Algemeen

Ingrid is een ervaren trainer in de vakgebieden persoonlijke ontwikkeling, communicatie en Service Management (ITIL®) . Collega’s en cursisten vinden Ingrid enthousiast, gedreven en betrokken. Belangrijke waarden voor Ingrid zijn: authentiek zijn, bewust-zijn, vertrouwen, eenvoud, duidelijkheid en kwaliteit
De trainingen van Ingrid kenmerken zich door persoonlijke aandacht, enthousiasme en afwisseling. Daarbij verliest zij de leerwens van de klant niet uit het oog. Haar streven is om mensen naar huis te laten gaan met praktische, bruikbare acties. En met een goed gevoel. Immers, als mensen plezier hebben dan leren ze!
Voor meer Informatie over Ingrid Manasse kunt u ook terecht op haar website en bij haar profiel op LinkedIn.